onsdag 9 september 2009

Christina Brandt

Hej!

Mitt namn är Christina Brandt. Det här är mitt bidrag till bröllopssmyckestävlingen. Det här setet av bröllopssmycken gjorde jag till min syster när hon skulle gifta sig. Pärlorna är av glas i ljusrosa, vitt och grått (för att matcha hennes och brudgummens kläder).
























Jag har sedan använt wire och klämpärlor samt ett hjärtlås till halsbandet och ett lite mer praktfullt lås till armbandet. Till örhängena har jag även använt en tunn kedja i olika längder.

Mvh Christina

4 kommentarer:

  1. Fina smycken, som inte dominerar, utan kompletterar. De kommer nog att användas mer än på bröllopsdagen.

    Mvh Christina Glasell

    SvaraRadera
  2. Enkelt, stilrent :-D

    /Cessy

    SvaraRadera
  3. Vackert och skirt halsband, gillar armbandet också, så fint till din systers bröllop :)

    SvaraRadera
  4. Mycket elegant smyckeset. Tycker mest om halsbandet som ger ett mycket skirt intryck. /Marianne

    SvaraRadera