torsdag 17 september 2009

Malin Holmberg

Hej

Detta är mitt tävlingsbidrag.
Den ena bilden visar smyckena rakt upp och ner. Och det andra där jag bär smycket.



















Smyckesinfo:

Detta smycke tillverkade jag till mitt bröllop. Jag satt i månader. Det är ett halsband, armband, örhängen samt hårnålar. Halsbandet är en 3 mm kedja med 3 pärlor i varje länk, totalt ca 450 pärlor. 6 mm glaspärlor i färgerna äggskal och champagne. Örhängena är klasar med 8, 6 och 4 mm glaspärlor. Armbandet är en tunnare kedja med 6 och 4 mm glaspärlor. Hårnålarna är glaspärlor i olika storlekar och rocaille som är ihopbundna med GP koppartråd och fästa på vanliga hårnålar.

























Jag är oerhört stolt över detta smycke och tar ofta fram det för att minnas den största dagen hittills i vårt gemensamma liv.



Mvh

Malin Holmberg

10 kommentarer:

  1. Så vackert set! Och vilket härlig foto på dig! Sprudlande glad!:D

    SvaraRadera
  2. Jättefina smycken, som stämmer fint överens med dig med varandra och med din klänning. Det är viktigt att allt stämmer ihop, annars kan även det vackraste smycke bli fel.

    Christina Glasell

    SvaraRadera
  3. Härligt fylligt o vackert halsband

    /Cessy

    SvaraRadera
  4. Åh så vackert, passar dig precis Malin. Lycka till er båda!

    SvaraRadera
  5. Mycket vackert set, som passar dig perfekt. / Marianne

    SvaraRadera
  6. Varmt grattis!
    Må ditt bröllopshalsband få fortsätta föra lycka med sig även i framtiden!

    Christina G

    SvaraRadera
  7. Stort Grattis till dig! Jättefina smycken som du strålar i!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  8. WOW!!! TACK!!! Jag är så glad! Att få vinna en tävling med ett smycke som betyder så otroligt mycket för mig är otroligt roligt! TACK igen

    SvaraRadera
  9. Stort Grattis till dig Malin. Ett jättefint set du har gjort.
    /Cessy

    SvaraRadera